20130117

K O C O W E coś


Przedstawiam Wam moje KOCOWEcoś. Tak naprawdę jest to kurtka, która jest przewygodna i niezwykle mi się podoba, (a równocześnie wpasowuje się w moje ostatnie upodobania do "bezdomnego luzackiego" stylu haha), jednak spotkałam się już z opinią wśród moich znajomych, o tym że mam ładny KOC. Cokolwiek mieli na myśli, kosztował 16 zł i mnie to całkiem zadowala ! ;-)
Urzekł mnie głównie swoimi wzorami i kolorystyką. Wadą może być to, iż jest trochę za duży, ale o tej porze roku,
 ja + zimowy sweter 
mieścimy się w niego idealnie !




7 comments:

  1. świetne kocowe coś ! <3

    zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania bon na zakupy w sklepie internetowym Merg! :)

    ReplyDelete
  2. mega! uwielbiam takie "żulskie" ciuchy! jest piękna!

    ReplyDelete
  3. Rewelka! Bardzo fajne coś :)

    ReplyDelete